چرا دیالیز می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا دیالیز می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد

چرا دیالیز می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد؟ دیالیز به عنوان یکی از رایج ترین درمان نارسایی کلیه، می توان آن را تسکین آن نشانه های نارسایی کلیه کمک به بیمار بهتر زندگی می کنند اما آن را تا به چیزی برای انجام با بازگرداندن عملکرد کلیه است.
چرا دیالیز می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد؟
در واقع، دیالیز سریعترین راه برای پاک کردن بخشی از سم از بدن است، می تواند بیش از بخشی از عملکرد کلیه بومی است. آن را روشن دور سطح کراتینین به طور موقت، اما می تواند بیماری کلیوی را درمان نیست و بازیابی گلومرول آسیب دیده است. پس از آن تا به چیزی برای انجام با بهبود عملکرد کلیه است.
چه درمانی برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند عملکرد کلیه به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر را بهبود بخشد. این درمان اختراع بر اساس سنتی چینی پزشکی گیاهان دارویی و با هدف درمان بیماری های کلیوی. با کمک این درمان، عملکرد کلیه می تواند تا حد زیادی بهبود، در نتیجه بیمار می تواند یک فرصت برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است.
حالا شما می دانید که دیالیز است فقط یک روش برای جایگزینی کلیه برای روشن سم، می تواند هر بیماری درمان نمی کنند. اگر شما یک بار انجام دیالیز زمان، شما را بر روی آن برای بقیه عمر تکیه می کنند. بنابراین به عنوان بیمار نارسایی کلیه من امیدوارم که شما می توانید به آن را، در نتیجه به یک زندگی با کیفیت. به منظور دستیابی به این هدف، شما توصیه می کنم میکرو چینی پزشکی گیاهان دارویی، من مطمئن هستم که شما می توانید زندگی شما می خواهید اگر شما می توانید این درمان به موقع دریافت دریافت کنید.
اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز یا می خواهید به impeove عملکرد کلیه خود را، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: